llindhlm fashion my way.

Året 2009

Kategori: Everyday chat

ÅRET 2009

Hur har året 2009 varit för dig?

Det har sakta men säkert gått spikrakt uppåt!
Bättre än förra året? Ja!
Har du träffat några nya vänner? Jaa plus att jag börjat umgås med riktigt gamla vänner.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? Hultsfred, Brighton och Studenten.
Har du flyttat under år 2009? Ja det har jag, till egen lya i maj!
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja.
Isåfall vilken? Hero of war - rise against och alla lenka låtar!
Har du druckit alkohol? Japp.
Har du rökt? Nej, har aldrig rökt.
Har du kysst en främling? Jaa dessvärre så.

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2009? Oförutsägbar
Har du varit kär? Jaa typ.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du haft sex någon gång under året? Jaa
Har du haft ett hemligt förhållande? Nepp


SORG & HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? Nej inte vad jag känner till.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Njaa typ.
Har du varit i slagsmål? Kind of

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? Det har nog alla
Isåfall vad? Betett mig illa, sagt saker jag ångrar osv.
Har du skämt ut dig? Jadå
Har du ljugit för en vän? Ja det tror jag
Har du varit ute en hel natt? Jaa det har jag.
Har du blivit tagen av polisen? Nej inte vad jag kommer ihåg!

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du i? Gick på John Bauer
Har någon varit elak mot dig i skolan? Eh, det är väl alltid någon man inte kommer helt överens med.
Hatar du någon i din skola? Nja hatar är ju ett starkt ord..
Har du gjort något framsteg? Många
Har du haft alla rätt på ett prov? Kommer inte ihåg. Har förträngt skolan ganska mycket.

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? Jaa
Har du förlorat en vän? Ja, både med glädje och sorg
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Japp.
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej inte som jag kan komma på
Har du ljugit för en bästa vän? Nej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: