llindhlm fashion my way.

Amazing night

Kategori: Everyday chat

Hi girls and boyz.
Hoho. Jag är hemma nu efter en härlig kväll i Sveriges hjärta - Stockholm!
Kvällen har bestått av julmingel på JC med gänget från Sofis mode, lite shopping, tåg och allmänt mysande längs juldekorerade drottninggatan.
Jag kom hem med lite för mycket än vad jag skulle men en t-shirt, en oerhört vacker KISS-tischa ska jag få lov att lämna tillbaka imorgon. Det var mitt huvudköp inför kvällen och den köptes utan att testas, och tyvärr så var den inte helt hundra. Älskar verkligen trycket, sömmarna och färgen, men skärningen i halsen o själva passformen gör att den inte blir värd de 399:- som den kostade. Så imorgon ska jag ner till JC här i stan o kolla efter något annat ellet i bästa fall pengarna tillbaka.

Jag kommer att bjuda på lite bilder från kvällen imorgon så håll utkik. Nu ska jag kasta mig i säng!
Sweet dreams!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: