llindhlm fashion my way.

1a december!

Kategori: Everyday chat

Idag är det första december, det är helt overkligt tycker jag.
Det är mindre än en månad kvar till jul, helt sjukt!
Det känns som om jag nyss tog studenten och kände sommarvärmen utanför fönstret.
Nu sitter jag på mitt kontor och ser snöregnblasket utanför fönstret. Jag tror och hoppas att det här julen kommer bli bra, jag är redan en bra bit på vägen med julklapparna.

♥ Mamma
♥ Juha
♥ William
♥ Tindra
♥ Jasmine
Emma
♥ Moa
Matilda
♥ Sirpa
♥ Farmor
♥ Mormor & morfar

De överstukna är jag helt klar med. Jag har mina idéer på klappar till de övriga, men inget som är helt klart än ;å Eller Jasmine har jag en jättebra klapp till men ska köpa en till sak:D Nu ska jag jobba på! hörs sen!

Kommentarer

  • nathalie säger:

    jag borde nog sätta fart med julklapparna, jag har inte ens börjat ;O som vanligt så kommer jag väl vara ute i sista minuten, det är jag expert på.. haha!

    2009-12-01 | 11:29:43
    Bloggadress: http://nathaliecederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: