llindhlm fashion my way.

Sollentuna i mitt hjärta.

Kategori: Everyday chat

Hej kära vänner.
Uppdateringen är inte på topp men håll ut mina vänner, from nu på måndag kommer jag sitta ensam på mitt kontor, jobba i egen takt och ha tillgång till dator dygnet runt nästan så det kommer, det kommer :)

Idag var jag på lite sightseeing i Sollentuna, mitt lilla kontor är lokaliserat jävligt bra måste jag säga. Har gångavstånd till Sollentuna centrum och fem minuter i bil till både Stinsen köpcentrumet i Häggvik och stora Kista gallerian. VAD GLAD JAG BLIR :D

Berith, som jag rycker inför nu den här månaden säger att man kan åka iväg när det blir lite lugnt, hejdå dötid och hejdå pengar alltså. Hohoh. Äntligen har jag hittat hem. Hihi.
Jag triva bra här i Sollentuna faktiskt, men alla, precis alla jag träffat säger: Ja, blyg är ju det minsta du är. Det är bra det.
Och ja, blyg.. Det är nog det minsta jag är! Det finns ingen vits att blyga igenom hela livet.

Nu mst jag gå, TJING :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: