llindhlm fashion my way.

Passa dig bruden!

Kategori: Everyday chat

k.. om Wonderful lingerie:
Skulle jag se dir på stan skulle jag slå in pannbenet på dig bruden! fatta att du inte hör hemma här. du är så gott som död!
IP: 92.32.13.134
20 Augusti, 17:46 
Anonym om Wonderful lingerie:
Skulle jag ser dig på stan jag skulle fan slå in pannbenet på dig! Du är så äcklig och du hör fan inte hemmma här if! Får jag bara tag på dig så jävlar!
IP: 92.32.13.134
 20 Augusti, 17:44 


Undrar vart jag inte hör hemma? Här i bloggen? I livet? I Sverige?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Moget. Men du behöver nog inte oroa dig.

    "Spåra IP



    Vi har sökt igenom våra databaser, gjort en kontroll i realtid och konstaterar följande för IP-adressen 92.32.13.13.



    IP-adressen verkar höra hemma i Norrköping, Sverige .



    Anslutningen tillhör operatören Glocalnet och är en ADSL-anslutning. "

    2009-08-21 | 10:48:17

Kommentera inlägget här: