llindhlm fashion my way.

När bloggsugen dör ut

Kategori: Everyday chat

Hej hallå!
Nu sitter jag på jobbet igen.
Kvällen igår bjöd på en del annat än headerbyte, bland annat marängswiss, Bert och chill. Så därför så tänkte jag jobba med det ikväll istället. Ikväll ska jag även jobba lite med en hemsida som snart ska vara klar. Har ett möte med kunden på torsdag och då får jag de sista bilderna som krävs.  :)

Igår när jag skulle sova var jag jättebloggsugen och satt med laptopen i knät redo att skriva men då strulade blogg.se, idag känner jag inte exakt samma sug om de sakerna jag tänkte skriva om så det är ju synd, det kanske kommer senare! Jag hatar när man är så extremt bloggsugen och har ett helt inlägg klart i huvudet så kan man tex inte logga in eller publicera. Usch och fy!

Till lunch idag har jag pastasallad, det är mamma som ordnat min matlåda idag och det ser redigt gott ut :D Jag har dock ändrat vanorna lite i och med jobbet i Sollentuna. När jag kommer till Enköping vid 9 tar jag en kopp kaffe, sen när jag åker till Sollentuna mellan 10 - 12 så äter jag frukost i bilen (idag blev det macka + nektarin), den sena frukosten innebär att jag inte blir hungrig förns på eftrmiddagen och lunchen äts då mellan 14-15. Sen när jag kommer hem vid 19, så är jag inte hungrig förns ungefär vid 21. Suck..

Idag har vi som det ser ut nu sex st leveranser, så förhoppningsvis blir det lite fart här idag :D Well well, vi hörs sen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: