llindhlm fashion my way.

Goddag

Kategori: Everyday chat

Hej allihopa :)
Hur mår ni idag? Jag mår bra, sitter i Sollentuna och mår jävligt bra.
Har precis gjort allt som jag ska, så nu väntar bara allt annat, allt som sker lite mer impulsivt om ni förstår : )

Alldeles nyss när jag la in bilar så såg jag en Sorento med reg.nr LYX123. Ett kanske inte helt fel reg.nr :D
Det är roligt när man har ett lite roligare regnr även fast man slipper lägga ner pengar på det, tex så sålde vi en KIA ceed i förra veckan som hette MOA och något fiffigt nummer. Den sålde vi enbart för regnumret det kom in en liten tant och utbrast: Nejmen lilla MOA, det är klart att jag ska ha en bil som heter Moa. Den här tar vi.
Det är alltid roligt när det blir så :)

Ikväll kommer jag nog komma hem ganska sent, kommer inte kunna åka från Sollentuna förns tidigast 18.15 så kommer nog inte vara hemma förns säkert 19-19.30. Men vad gör det om tusen år? haha.
Jag är ganska flummig. Jag hoppas att det kommer in någon spännande leverans, hittils har det bara varit en leverans, men jag hoppas på fler! :D

Jahapp, nehepp. På återseende mina vänner. Jag ska nog svara på lite kommentarer som ramlat in de senaste typ... två månaderna. Bättre sent än aldrig väl? :D

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Sv: Det är tvärtom för mig, jag vill börja jobba snart! Tack, lycka till med jobbet :D

    2009-08-17 | 14:49:42
    Bloggadress: http://johannaabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här: