llindhlm fashion my way.

FYND! FYND! FYND!

Kategori: Shopping





Var inne en snabbis i Kista Gallerian i fredags och kunde inte låta bli att kika in på Gina Tricot, där inne hittade jag nog de bästa REA-fynden i hela mitt liv, de båda klänningarna har jag kikat länge på och jag höll på att svimma när jag såg priset, 49 resp. 29:-. Kjolen tycker jag är lite fulsötsnygg så den fick också följa med, jag menar 29kr? Oj oj oj.
Jag är så glad över dessa fynd och längtar efter att få använda dem :D 

Det svarta bältet uppe på den första bilden fick också följa med hem i fredags, det kostade 49,50 och kommer från H&M.

Kommentarer

  • T e s s a n ♥ säger:

    sv: HAHA! eller så har du tagit en egen plats :D

    2009-08-16 | 18:36:11
    Bloggadress: http://fashionway.blogg.se/

Kommentera inlägget här: