llindhlm fashion my way.

Dessa stressade tider

Kategori: Everyday chat

Hej vänner.
Hur mår ni nudå?
Jag fryser fortfarande och killarna här börjar tro att jag fått svininfluensan.
Hur vet man egentligen det? Tuffing som man är så går man ju inte till husläkaren för att man fryser och är lite hängig, men det kanske man borde?

Jag åt en väldigt sen lunch idag vilket kommer resultera i att jag knappt kommer vara hungrig senare ikväll.
Har tappat massa mataptit på senaste tiden, förra veckan höll jag ju dessutom på att kräkas bara jag kände doften av mat. Jag är bara törstig och sugen på yoghurt och kakor hela tiden. Så även fast jag inte kommer vara hungrig ikväll så kommer jag få lov att laga mat, så, har ni några matförslag? Något enkelt och smidigt, men gott?

Imorgon hade jag bokat in ett träningspass i min kalender med start 18.30. Dock inser jag nu att jag aldrig kommer lyckas ta mig från Sollentuna till Enköping tillräckligt snabbt för att vara träningsklar med kläder och hela köret på bara en halvtimme? Ne, det går ju inte.

Jag längtar lite tills jag börjar jobba i Enköping hela dagarna för då när man slutar kl 18 så kommer man vara hemma 18.05 ungefär :D Det är fina grejer det!

Imorgon ska jag försöka ta med mig kameran hit till jobbet så kanske jag bjuder en o annan bild sådär. Kanske en film om ni har tur :D PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: