llindhlm fashion my way.

"Back in black"

Kategori: Fashion and style

En utav fotosessionerna i det senaste H&M magazine tycker jag är helt amazing, modellen heter Angela Lindwall och temat är Back in Black.
Jag älskar allt. Alla outfiter. All styling. Ljussättningen. Poserna. Modellen.
Om ni inte har möjlighet att bläddra i ett eget nummer så bjuder jag på mina personliga favoritoutfits här (man kan också checka in magazinet på hm.com)

Titta och njut, jag skulle kunna kopiera precis alla outfits rakt av och spatsera omkring såhär i höst (dock kanske jag skulle ha på mig något under skinnjackan, fniss.)




Jag måste nog säga endå att min absoluta absoluta favorit outfit är den svarta "läder"tubklänningen över den gråa tischan med det underbara halsbandet. Delightful!

Jag kan inte säga det nog med gånger. Det här fotoreportaget är KLOCKRENT. UNDERBART. OTROLIGT. HELT AMAZING. Jag ä l s k a r det! Åh, kan inte sluta titta och jag känner hur ha-begäret växer sig allt större. Tubisen ska bli min! Och helst allt annat här också :D

Kommentarer

  • Idaa säger:

    Herregud vad du har uppdaterat, här hinner man inte med ;D Snart måste vi bestämma dag osv för kräftskiva :) :*

    2009-08-17 | 16:12:21
    Bloggadress: http://eleonoreida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: