llindhlm fashion my way.

SingStar rock ballads

Kategori: Everyday chat

Tjenixen vänner
Hur mår ni?
Jag sitter hemma hos Sara jag och myser, just nu sjunger Hanna & Sara "It must have been love" på singstar :D Oerhört vackert måste jag säga ;)

Som ni vet går studentkryssningen av stapeln imorgon så jag kommer inte att blogga förns på måndag igen kan jag tro.
Om allt går enligt planerna så kommerm an väl inte vara så pigg förns typ då ;p haha.

Idag efter skolan åkte jag buss ut till Sara sen tog vi en liten promme till Ica och köpte glass o lite så, så nu har vi precis mosat glass. Glass med chokladkross och vanilj med mangorippel. Det ni!

Nu väntar chipsen och dippen mina vänner :P hoho magen växer magen växer.

Tjenixen ♥

Kommentarer

  • Alfons åberg säger:

    haha dem hade nog räknat med en del skador ;P det är ju knappast första gången dem anordnar en kryssning

    2009-04-22 | 21:30:40

Kommentera inlägget här: