llindhlm fashion my way.

Sail away

Kategori: Shopping

Idag har jag varit iväg till Hälla i Västerås och inhandlat presenter till min mamma som fyller 40 på söndag och fixat det sista till min lillebror som fyller på tisdag :)
Det blev även liite shopping till mig själv.
Nu när våren är här (nästan) och sommaren endast är ett stenkast bort så inspireras jag jättemycket av marina plagg och blåvita ränder ; )



På IKEA blev det lite kjolhängare med klämmor ni vet, som jag ska hänga upp alla mina tubklänningar i, samt 6 st handdukar för 2 kr styck ; )
Det blev förresten en bestickslåda också som jag har i den översta lådan i min sminkbyrå. Ni ska få se snart vad himla bra det blev! : )



På H&M blev det först ett marinblått linne för 59.50. (Det vita som också är med på den bilden råkade jag köpa i en för stor storlek så det åker tillbaka imorgon!). Det blev också ett två pack tischor från LOGG. Visst är den randiga härlig?
Hem i påsen kom också en helt vanlig vit tischa i strl L som alltså är lite loosefit och passar fint med ett skärp i midjan :) (Inte med på någon bild)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: