llindhlm fashion my way.

Klänningar - min största last

Kategori: Want to have

Åh vad jag älskar klänningar. Har en hel garderob i min garderob där det bara hänger klänning och ändå vill jag bara ha fler o fler o fler...

Hur snygg är inte den här blåa blåsan på en skala då? Ååh, helt underbar. Kolla bara vilken snygg rygg! Den kostar 299:- och kommer från Gina Tricot.



Den här fastnade jag också riktigt ordentligt för, snacka om att vara somrig! Kan tänka mig den här på varma sommarkvällar, kanske på någon studentfest. Den kommer också från Gina, men kommer inte ihåg vad den kostade.



Dessa två kommer från H&M och jag gillar bägge skarpt :) Tycker den första (randiga) är riktigt tuff och livar upp stämningen på vilken sommardag som helst. Den lila är mer vardaglig och funkar fint både barbent eller leggings.

Kommentarer

  • JohannaN säger:

    åh den blåa var ursnygg!

    Har inte sett denpå gina dock :/

    2009-04-27 | 22:17:16
    Bloggadress: http://johannaniclasson.blogg.se/
  • Sara säger:

    Den randiga från H&M och den blåa från Gina Tricot var snyggast, de klär dig! ;)

    2009-04-30 | 10:19:37
    Bloggadress: http://sassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: