llindhlm fashion my way.

inget liv

Kategori: Everyday chat

åh, jag har så tråkigt just nu.
Ibland känns det verkligen som om jag liksom inte har något liv.
Jag har aldrig haft så här mycket tid över förut, jag hatar att ta det lugnt eller inte ha något att göra!

Klippte nyss av mina "långa" naglar, de hade börjat skiva sig ordentligt och behövde klippas ner för att kunna växa sig starka igen. Så nu har jag svarta rocker naglar igen, kan inte hjälpa att jag tycker det är så rockigt snyggt.

Har lite att plugga med så jag får väl ta tag i det. Jag tycker tillochmed att det är tråkigt att spela zoo tycoon just nu. Helt otroligt. Hejdå.

Kommentarer

  • Danni säger:

    tack detsamma gumman! a det är jag på bilden:) ska göra en ny imorgon. men det låter ju roligt, blir väl samma här :)



    vill du va med på min bloglovin? skulle bli jätte glad, kramar

    2009-04-26 | 18:36:27
    Bloggadress: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: