llindhlm fashion my way.

Ett litet löv

Kategori: Everyday chat

Usch. Imorse ringde min klocka 04.30.Det var bara att snooza en stund sen hoppa upp och klunka i sig en banan/kiwi smoothie.

Nu sitter jag i skolan, orkar inte göra någonting. Är seg och irriterad. Rykten om kryssningen sprider sig snabbare än vinterkräksjukan och alla som inte var med på kryssningen tror hux flux att de är bättre än alla andra.


Idag har vi prov i digitalteknik. Det kommer inte gå bra. Jag har missat alla lektioner förutom två pga uf-mässa, tatuering, tandis osv.  Så nu sitter jag här och är bra på talsystem men vet ingenting annat.

Jag är så himla uppriven just nu och hela mitt liv känns som ett litet löv som bara flyger omkring och är helt tom.
När man sitter på bussen eller någonannanstans och är ensam och har all möjlighet till att tänka så väljer man alltid att tänka på fel saker och så sitter man där och kämpar mot gråten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: