llindhlm fashion my way.

4 måsten inför sommaren.

Kategori: Fashion and style

En liten L.O.G.G katalog från h&m ramlade in idag. Här är mina fyra absoluta måsten inför sommaren, de två klänningarna testade jag här.



1. En jättesomrig och härlig klänning i bomull som känns väldigt sval och härlig.
Fint fall och härlig passform. Jag ska ha den!
249 :-


 

2. Härlig maxi klänning i skönt material.
Jag testade den blåa men kommer nog slå till på den bruna! :)
Ursnyggt att matcha med gladiatorsandaler och några tuffa nitarmband.
198 :-

 

3. Ett ursnyggt linne som jag inte har hunnit testa men som tilltalar mig så himla mycket.
Tycker om allt med det, knapparna, knytet och detaljerna som stråveck och råa kanter.
Kommer satsa på det blåa och vita, kanske det rosa också ; )
129 :-

 

4. Ett linne som bara skriker sommar och varma stränder.
Behöver inte förklara så mycket mer, kolla bara trycket, flätningen och färgerna. Ja tack.
98:-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: