llindhlm fashion my way.

tidsfördriv = shopping

Kategori: Allmänt.

Okej nu sitter jag i skolan och funderat över allt jag köpt idag. Har egentligen inte gjort av med så mycket pengar men betydligt mer än om jag hade haft fullbokat hela dagen och sluppit glida omkring på stan i väntan på bussen.

Köpte iallafall en ny foundation, en foundation-borste och en deo på Åhléns. Ni får se bilder när jag kommer hem. Foundationen kom iallafall från Nivea och heter Ideal Finish. Jag har ju använt mineralsmink länge nu men jag är less på det. Det är faktiskt inte speciellt bra när jag tänker efter. Så nu ska jag testa den här.

På Apoteket köpte jag en Listerine-flaska (en sån där "liten" på 250ml, som passar fint i skolväskan) och ett paket strepsils jordgubb. Jag är ju sjuk ni vet.



När jag satt på bussen idag kände jag en stor saknad. Jag vill ha ett skåp i skolan. Ett skåp med lås där jag kan ha saker som jag ändå släpar runt på varje dag. Tex, mitt munskölj nudå, där man kan trycka in jackan och ha massa andra viktiga saker.

Men nejdå, jag har inget skåp och har aaaldrig haft något! I 6-9an så hade jag ett fack, ett hyllplan alltså. Det sög! Sen hade vi ett ännu mer sugande garderobsystem där ens jacka tappades bort varje dag. Usch.

Sen kommer man till gymnasiet och får inga attans skåp här heller. Nejnej, här kör vi med astunga väskor
Idag är min väska HUR TUNG SOM HELST.
Vilket inte är så konstigt, innehållet är:
en dator
en laddare
en mus
en tp-kabel
mina shoppingfynd
en tidning
en loka
ett kollegeblock
en kalender
några pennor.

Stackars mina axlar...

Kommentarer

  • liene säger:

    sv: Började faktiskt fundera om de inte var 199, men det är ändå billigt.



    har ni inga skåp på gymnasiet där? det var dåligt.

    ha en bra dag iaf:)

    2008-09-03 | 16:12:51
    Bloggadress: http://lienes.blogg.se/
  • Angelica säger:

    sv: tack så mkt :D

    det var inte lite du bar omkring på.

    och tidsfördriva med shopping det ska jajg göra till helgen :D sååå kul =)

    2008-09-03 | 21:59:26
    Bloggadress: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här: