llindhlm fashion my way.

Ofokuserat och tröttsamt.

Kategori: Allmänt.

Hej hej hej!
Nu är jag hemma och det har jag varit i ett tag.
Har varit uppe med Tindra och mamma så det blev inga inlägg förns nu! :)

Idag så började jag alltså min dag med körlektion, inledande tätort. Det gick bra. Fast jag hade kunnat gjort så otroligt mycket bättre ifrån mig, var ofokuserad och trött.
Efter körlektionen så gjorde jag lite teoritest och pluggade med hemuppgifterna:)
Sedan gick jag ner till idrottshuset och gymmade ungefär 1 timme. Sedan avslutade jag med att simma  : )

Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra.
Jag längtar tills imorgon, för då hoppas jag att jag har träningsvärk! :D Sedan ska jag och Jennifer dessutom gå till löga och träna body step och dansa afro imorgon kväll :) Roligt.

Skriver mer snart . Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: