llindhlm fashion my way.

Förlåt!

Kategori: Allmänt.

Oj oj , det var länge sedan jag uppdaterade bloggen. Förlåt. Det är inte meningen ;D Men jag är så himla ambitiös i skolan nuförtiden så jag har aldrig tid att blogga! :)



Igår hade jag först psykologi och sedan samhällskunskap! :) Mina favoritämnen:D Kl 14.00 så kom läraren Maria och hämtade mig. Det var dags för IT-tjejgruppen. Enligt mig är den ganska värdelös men. Igår bjöd de iallafall på fika på Bredbar! Jag åt hallonpaj med vaniljsås och drack cola! Det är ju kul att träffa alla IT-tjejer också såklart :)
Jag är ensam i hela trean, Emma är ensam i hela tvåan och det är 6 st tjejer i ettan! :)


Efter skolan åkte jag buss hem och hoppade av hemma hos Jennifer, Juha kom sedan och hämtade oss och vi åkte ut hit :) Vi har spelat wii och kollat på film. Och ätit tacos :D Haha. Vi såg P.s I love you och Kung fu Panda.
P.s I love you var värsta sorglig! :/

Kommentarer

  • fia säger:

    det va bra att du pluggar och att du ser till at den går före, finns aaltför många som ser bloggandet som en försörjning så ett stort + till dig .

    2008-09-20 | 13:55:37
    Bloggadress: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: