llindhlm fashion my way.

Ett nytt beroende. typ.

Kategori: Allmänt.

Berättade ju tidigare att de blockat de mest besökte hemsidorna i skolan, bilddagboken och facebook tex.
Nu har jag hittar min nya sajt där jag kommer hänga i skolan och där jag förhoppningsvis slipper alla fjortisar och uppblåsta tjejer. Haha.

Sidan är iallafall mypetbook! :) Jag har registrerat mig och heter ruffarbos_brothers:)
Jag har även med mina 4 husdjur där så om ni är intresserade kan ni kika in och kolla på bilder och läsa massa viktig fakta om de små :) Puss!

Måste väl tillägga också att två av husdjuren, Riku och Felix är husdjur som i dagsläge inte lever. Har haft dem sedan -94 och Riku gick bort -05 och Felix -06. Jag kan inte inse än idag att dom inte är här med mig. Dom var dom finaste hundarna som funnits sådärför har jag ändå med dem på sidan. Folk har istortsett ingen uppfattning och karelska björnhundar och det här var verkligen två exemplariska grabbar! :)<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: