llindhlm fashion my way.

Alla dessa trender.

Kategori: Fashion and style

Haha, jag kom nyss på att sist när jag satt i skolan och skulle blogga om alla trender så kom Simon och började skriva massa skit i mitt blogginlägg. Så det slutade med att jag inte hann skriva endå. Tog bort allt han skrev och la till lala för att skriva mer efter rasten. Men såg nu att jag inte gjort det. Så nu tänkte jag skriva lite om det då.

Jag är en tjej som gillar att vara mig själv och ganska ofta är jag en sådan tjej som följer modet och en massa trender som går upp o ner.
Däremot är jag också en sådan tjej som bara klär mig i det jag trivs i. Jag skulle aldrig, verkligen aldrig ta på mig något bara för att det är modernt eller trendigt! Så är det bara.
Jag tycker det är lite synd att höra tjejer säga att jo visst skulle dom kunna ta på sig vad som helst om det var modernt men dom själva tyckte att det var ruggigt ful, bara för att verka inne och göra intryck på kompisar.

Usch. Nu i höst så kommer jag total dissa:
- sammet (det får mig att ryyysa. Möjligtvis att jag kanske skaffar ett sammetsdiadem, det blir sött)
- djuriska mönster. Det hatar jag. Så förbannat fult med leopardmönstrade tights etc.
- transparent (i viss mån) har lite tröjjor som jag kommer köra på men bh-transparent är inget för mig.

Det var väl mina riktiga no no. Är ganska mycket mer som jag tycker är fult men det där räcker. Annars är det risk att jag låter alldeles för bitter ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: