llindhlm fashion my way.

Tio små rätter!

Kategori: Allmänt.

Ikväll har jag varit på min kusins projektarbete som var tio små rätter, i det här fallet efterrätter.
(det kommer synas på vågen imorgon kan jag lova)
Iallfall, glömde kameran så nu får ni stå ut med suddiga mobilbilder.
Hon och hennes två kompisar var jätteduktiga och det kändes som att sitta på en riktigt lyxig resturang:)

Rätterna var:
1. Fruktspett
2.Jordgubbsglass
3. Engelsk tårta
4. Chokladmaräng
5. Minicheesecake
6. Bär i champangegelé
7. Limebakelse
8.  Glace au four 
9. Choklasmousse
10. Babyannanas
Här kommer bilderna i ordning uppifrån o ner (det var så rätterna serverades)
Jag glömde såklaaart ta kort på några! :/ Jordgubbsglassen och limebakelsen finns inte med:P

1.








3.


4.


5.


6.


8.


9.


10.

klicka på bilderna för att få se större:)

TÄNK ATT JAG HAR MOFFAT I MIG ALLT DET HÄR IKVÄLL PLUS TVÅ TILL RÄTTER SOM INTE ÄR MED PÅ BILD.
SJUKT ELLER HUR ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: