llindhlm fashion my way.

Nu är de fixat :)

Kategori: Allmänt.

Nu sitter jag och knapprar på min laptop. Det hade blivit något vajsing med trådlösa men nu du :)

Jag ska åka med mamma o dom snart tror jag in till stan. Vet inte riktigt vad vi ska göra men iallafall! :)



Jag skulle vilja bli komiker.
Jag har nog anlag för det.
Alla säger att jag är så hiimla rolig.
En kille i klassen kallar mig tillochmed för nya Henrik Schyffert!
Jag har konsten att vara rolig när jag vill och sedan "normal" och allvarlig när jag vill.
Tex. så låter jag inte mina nyfunna tjejkompisar få smaka på mina humoristiska drag än :P

Kollade på fredag hela veckan igår. Det är roligt :D
Jag höll på att skratta ihjäl mig åt Herr Gårman skämtet ;D
"Usa har infört en ny miljömedveten Herr gårman: Al Goreman"
HAHAHA

Nej, nu ska jag klä på mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: