llindhlm fashion my way.

min älskade klass. <3

Kategori: Everyday chat

Vem i din klass?

1. Vem känner dej bäst? - Simon och David B.
2. Är några i din klass tillsammans? -  Ja, jag och Simon ; )
3. Vem är bäst på att sitta framför datorn? - Ehm, alla. Tror ingen är värre än någon annan.
4. Vem är omtycktast av eran gympa lärare? - Alla som har en lagtröjja i någon sport. Spelar ingen roll om man är bra eller dålig. Har man ett nummer o sitt efternamn på ryggen är det högre betyg.
5. Vem fjäskar mest? - Mohammed gjorde, men nu har han ju slutat :P Alla killar tycker nog att det är jag :P
6. Är det någon som är kär i er lärare? -  Filip är lite förtjust i Nina.
7. Vem tror du kommer gå ut med högst betyg? -  Wille kanske.
8. Vem vågar skilja sej från mängden? - Alla
9. Vem låter mest? - Albin och Henrik. Och Naccache.
10. Vem pluggar mest på fritiden? - Det är väl programmeringsnördarna. Det räknas ju som plugg.
11. Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? - Haha jag är den enda tjejen.
12. Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? - Simon för mig!  : )
13. Vem är wannabe Sune (tjejtjusare)? - Filip eller Henrik :P ?
14. Vem kollar på barnprogram? - Jag ;D ?
15. Vem är wannabe Pippi? - HENRIK :D
16. Vem är alltid glad? - Johnny
17. Vem blir alltid färdig med proven först? - Naccache
18. Vem har sömnproblem? - Alla i klassen som spelar WoW.
19. Vem säger daaaah oftast? - INGEN!!
20. Vem glömmer alltid att göra läxorna? - Vi har inga läxor, men Simon gör alltid allt i sista sekund!  : )
21. Vem beter sig vuxnast? - Naccache (tror han)
22. Vem lyssnar på Kent? - Ingen, kanske Emil?
24. Vem gör aldrig bort sig? - HAHA Filip eller jag.
25. Vem sjunger bäst? - Albin ;P ?
26. Vem kan prata flest språk? - Naccache är det nog ; P
27. Vem kommer att läsa detta testet? - Hm, simon och kanske adam ;D ?
28. Vem är vimsigast? -  jag
29. Vem gillar ekologiska livsmedel? - haha ingen aning :P  
30. Vem kan slåss bäst? -  Henrik!
31. Vem kommer att läsa Samhäll? - Vi allihopa läser ju samhällskunskap (A) ?
32. Vem tål inte mjölk? - Groth
33. Vem tror du har nämts mest? - Henrik känns det som, eller Filip :P  
34. Vem är "one of a kind" ? - Alla! :D <3
35. Vem kommer alltid försent? - FILIP!!!! Simon förut, nu har han bättrat sig :D
36. Vem har skönast dialekt? - Ferm!
37. Vem är mest kramig? - Henrik ;D ?
38. Vem är alltid snäll emot dig? - Johnny och Adam H
39. Vem tycker du om bäst? - Simon såklart. Men jag tycker om alla killar i klassen oerhört mkt : )
40. Gillar du din klass? -  Hur mycket som helst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: