llindhlm fashion my way.

Mathilda och jag, fortsättning! :)

Kategori: Outfits

Efter pälsmössa-testning och beslutsångest om vart vi skulle äta hamnade vi till slut på Spicy hot.
Vi satt där från ungefär kl 17 till 21 :) Det var väldigt mysigt.
Hann dricka flera glas läsk :) Haha. Var jätteroligt att sitta o bara prata en massa :) <3
Mathilda fotade en dagens outfit till mig o jag kan inte fatta att jag visar er för herregud så jag ser ut ;) Haha mitt högerben är liksom böjt så det ser ut som de är mkt tjockare än det det vänstra, och ja. Nu ser jag varför folk glodde sådant på mina ben idag :P HAHA Äsch då;D Man lever bara en gång :D



Jag och Mathilda vid en tegelvägg ;)

Det här hade jag på mig idag:
NYA skor - Sthlm DG
Strumpbralls - Ica maxi (dom jag snackade om förut ;P)
Jeansshorts - h&m
svart skjortblus - h&m
halsduk - h&m
skinnjacka - new yorker
väska - h&m
(det var jäklans mkt h&m idag!)

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    Jag gillar i alla fall strumpbyxorna :) Skit samma om folk glor i lilla landet lagom xD

    2008-10-10 | 22:44:03
    Bloggadress: http://mathildalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: