llindhlm fashion my way.

I did the impossible thing!

Kategori: Allmänt.

Jag gick ut utan byxor.
Okej, här är grejen. Dagens dagens var strumpbyxor, kortkort jeanskjol, svart linne o knuten skjorta.
Så fort jag kom innanför dörren hemma rök jeanskjolen. Jag var fri! woho. Jag kunde ströva fritt i strumpbrallor och linne.
Sedan kom besväret. Mamma bad mig köra in och hämta William på hockeyn. Jag hoppade in i bilen, väl framme kom jag på shit, jag har inga byxor. Men jag tänkte att jag inte kunde sitta kvar och trycka i bilen så jag svalde min stolthet, drog ner linnet och gick in bland folk i endast strumpbrallor o tröja! ;D haha!

Men som jag alltid brukar säga: Om gud ville att jag skulle bära jeans skulle han aldrig låtit mig testa strumpbyxor.
Visdomsord från lilla mig så här innan läggdags. godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: