llindhlm fashion my way.

Det här kommer jag få ångra...

Kategori: Allmänt.

Nu jäklar ångrar jag att jag och Simon låg och gosdegade. Han somnade ju på riktigt och nu kan jag inte väcka honom! :/ Vafan. Ikväll nu när jag ska sova på riktigt för att jag ska gå till skolan då jäklar kommer Simon vara vaken och se till att jag inte kan sova. Det är lustigt hur människor fungerar, att tillexempel jag och Simon är så olika men ändå älskar varandra så himla mycket. Idag hade jag fått ett litet paket (hoppas att det är från Sannorna) och ett vykort från min faster i Aten! :) <3

Kommentarer

  • Viktoriae säger:

    Ibland är det bättre att vara mer olika än lika så att man kompleterar varann. Min sambo och jag har olikheter också men vi passar bra ihop!:) Vad ska du hitta på ikväll annars då?:)

    2008-10-08 | 19:55:26
    Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/
  • Viktoriae säger:

    SV: Det viktigaste är att man älskar varann och förhållandet är sunt! :)

    2008-10-08 | 20:12:17
    Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: