llindhlm fashion my way.

Affärskvinnan!

Kategori: Allmänt.

Idag var jag och Jasmine på bland annat h&m och testade massa "kontorskläder". Sådant är jättetjusigt tycker jag.
Pennkjolar och kavaj. Snyggt!
Vi ska nämligen börja med en hemlig sak (än så länge) som kräver att vi har den stilen just vid de tillfällena.

Dessutom hade jag tidigare ikväll två telefonsamtal med två kunder till företaget.
Vi ska ha ett kundmöte på fredag kl 16 och ett annat nästa onsdag kl 10! :)
Båda är hemsidekunder:)

Jag är ju VD i vårat företag, och nu skiter jag fan att det här låter som om jag är himla självgod men JAG ÄR SÅ HIMLA BRA!
Jag passar utmärkt som VD. Älskar att styra, ställa och se till att saker blir gjorda. Jag är inte en sådan chef heller som bara öser arbete på mina kollegor utan hjälper till lika mycket som de, om inte mer.
Adam är en jättebra kollega som är SUPERDUKTIG också! :) Det är bra att arbeta med trevliga personer :P
(detta gäller ju endast ett UF-företag, så ni har inte missat inlägget om min mega befodring, för det finns alltså inte)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: