llindhlm fashion my way.

Sweet dreams.

Kategori: Everyday chat

Imorgon är det tema-dag på Apoteket i Enköping.
Man får iallafall komma dit om man är pluskund, vilket jag givetvis är!
Temat är att god natt sömn. Jag skulle vilja gå dit, men jag vet inte om jag hinner..
iallafall så ska dom prata och informera om hur man får ut det mesta (och bästa) ur sin nattsömn.
Det kommer nog också vara massa bra erbjudanden på relevanta produkter :)

Det är jättemånga som brukar skratta och tycka att jag är en liten pensionärswannabe.
Men hallå. Jag älskar apoteket.
Man kan köpa allting där, typ.
När man handlar sånt som inte är läkemedel, som tex. hudvårdsprodukter, munhygiensartiklar, make-up, solprodukter, tuggummin, halstabletter osv. så får man lika mycket poäng som saken kostar :D

Jag fick nyss hem en 25:- check som jag handlade ett idomin till mina läppar för :)

Det som jag brukar handla på apoteket är just hudvårdsprodukter till fejjan, tuggummin, munskölj och smink! :D

Följ mitt råd, älska apoteket :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: