llindhlm fashion my way.

Mascara + världens inovation!!

Kategori: Shopping

Blev lite shopping på Kicks.
Bland annat den varmt omtalade (bland alla bloggare som var på blogg-galan) mascaran "the colossal volum express mascara. Kostade bara 115:)

Sedan hittade jag världens grej.
Förlåt mig om jag är seg men jag har då aldrig sett det här förut! :)
Det var en pensel, ungefär som en penna med inbyggt nagellack.
Jag köpte på dirren såklart.
Inget mer gukkande i flaskan. Bara smeta på. Enkelt. Smidigt. Smart. PLUS att det torkade snabbt = inget kladdd!
Jag dör! Tacka gud för den här uppfinningen.
Jag testade en nyans i rosa men köpte till slut ett blått lack.
Ska dessutom tillägga att det inte känns som ett typiskt nagellack. Mycket lenare, lättare och tunnare men ändå täckande! :)
Lacket kostade 129 :)


foto: jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: