llindhlm fashion my way.

Jag avlider.

Kategori: Everyday chat

Okej, jag hatar att använda ordet avlider, dör eller sånt för jag gör ju oftast inte det.
Men det här är ett undantag.
Städade nyss, var duktig att dammsuga.
Fick besök av den största spindeln jag sett i hela mitt liv.
Jag med min enorma fobi började självklart gallskrika och grina.
Spindel fan sögs som tur är upp i dammsugarn.

Men mamma fick hjälpa mig att städa klart. Usch, jag kunde inte kolla på dammsugarn utan att tänka "snart kryper den ut".
Ni ska veta att jag är himla duktig som bara sitter här nere och skriver just nu.

Undar om jag kommer våga sova i min egna säng i natt. ... :(



jag blir rädd av den här bilden, men jag kan hålla tillbaka tårarna.
Bra att vänja sig med tecknade spindlar tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: