llindhlm fashion my way.

hängit värre.

Kategori: Everyday chat

uschabuscha.
igår fick jag typ en knockout eller något.
kändes som jag fick en smäll på bussen sedan typ blev jag helt "berusad".
Mådde asilla och kunde inte gå rakt.
Det kom tillbaka idag på eftermiddagen, så jag fick lov att skippa Sara ikväll och åkte hem och vilade istället.
Det låter kanske töntigt, men det är det läskigaste tillståndet jag har varit i, går inte alls att förklara :/

Iallafall, väntar bara på att få veta vem som får lämna idol sen ska jag sova!:)
Imorgon blir det dsm race HELA DAGEN :D
Börjar kl 10! och Sista avsnittet startar 16.20. Häääärlig dag!:) <3

Kommentarer

  • Viktoriae säger:

    Dirty sexy money, äntligen tillbaka! :D



    Ha en superbra dag!:)

    2008-11-15 | 11:39:54
    Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: