llindhlm fashion my way.

Sommar = jeansshorts.

Kategori: Everyday chat

Hej igen då.
Ikväll har jag varit jätteduktig, har städat min garderob, (innehållet har legat utspritt på golvet i snart en vecka).
Men nu är allt i sin ordning igen. Hittade mina gamla favo-jeans som tyvärr har blivit för korta. Jag fick en snilleblixt och klippte av benen på dem så nu har jag ett par till heta jeansshorts att glida runt i i sommar! Härligt!

Och så var det mina älskade solprodukter då. Märket är Malibu babes . De sakerna som jag har inom märket är först deras underbara After sun lotion, som är jättebra. Sen sol gel med spf 10 och lipgloss med spf 20! Allt luktar häääärligt gott (läppglanset smakar underbart också!) Jättesköna saker som rekommenderas starkt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: