llindhlm fashion my way.

Out of tears.

Kategori: Allmänt.

Hanna Pakarinen - min räddare i nöden!
Hennes musik dunkar i mitt rum och jag känner mig starkare och starkare.

Kom nyss hem från gymmet och om det är en sak som jag är grymt besviken på är det min förbannade brist på självdisciplin! Liksom, det började redan som liten. På Mc Donalds springtävling när jag var ett par år låtsades jag att jag fick ont i knät när jag insåg att jag inte hann ifatt de andra! Det är likadant idag. Jag behöver någon som håller koll hela tiden, speciellt när jag gymmar. Det är så svårt att ge allt när det är skönare att ta de lite lugnare.

Igår var Tessan här och vi kollade på lite resor, Grand Canaria ströks, tyvärr. haha, ekonomin räckte inte till. Men nu har vi hittat ett ungdomshotell i Alanya, Turkiet. Längtar som fanken till höstlovet! I höst har jag bestämt att ge järnet. Jag ska kämpa som fan i skolan och bevisa för alla att den gamla, glada, härliga Linda är tillbaka!

Var och införskaffade mig ett par nya skor igår, blev ett par silvriga med liten klack och öppen tå. Perfa nu när jag blir 18 på torsdag och ska röja varje helg. Haha.

Nej, nu ska jag ta en badbomb från Lush och ta ett långt bad! Jippi :) Hejdå.

Förresten ska jag och David åka till England om ungefär en månad, SKOJ :D

Kommentarer

  • Tessan säger:

    Sv: hahahahahaha nej vad bra att du sa det :) bara 5 månader kvar sen får jag vara bög i turkiet!

    2008-06-24 | 16:39:06
    Bloggadress: http://fashionway.blogg.se/

Kommentera inlägget här: