llindhlm fashion my way.

Nej gud.

Kategori: Everyday chat

Usch och fy vilket depp. Hela jag är ett ritktigt mähä. Som går omkring och tycker synd om mig själv. Det är illa, himla illa. Och inte blir det av att blogga heller, vilket är synd. För det tycker jag om! Jag gillar att blogga. Därför tänkte jag nu sammanställa dom här dagarna lite dådå:)

I torsdags fyllde jag som sagt 18 år! Så himla tufft, jag firade först med min släkt och med Simon på eftermiddagen. Det var jättemysigt. Vi höll till ute hos mormor eftersom vi har sånt himla flyttstök här. 

På kvällen kom Tessan och David hit. (Simon stannade även kvar). Vi spelade lite wii och gick sedan ner på hamnfestivalen, där jag införskaffade mig min första lagliga cider och en champange och lite sånt =) Mysigt.
Simon och David sov här :) Och här är presentlistan. (orkar inte skriva vem jag fick allt i från men ja:P)

- Nintendo wii
- Hårfön Braun Sationpro 2200 nånting;)
- Silverhalsband
- Svarta vinglas
- Silvrig klocka
- Presentkort på IKEA
- Ett par örhängen
- Två depend nagellack
- Tre rosbuketter och en ros i kruka
- En apnagellackstorkare kolla här: http://www.coolstuff.se/p875/BlasapaNageltorkare.html
- En jättesöt blomma (av Simon<3) Det står "I love you" på bladet när den växt färdigt.
- En mugg med hund på.
- Två stycken skinnfåtöljer
- Armband

Jaa det var nog det. Bra födelsedag helt enkelt =) Bilder får ni se snart! Det är så drygt att ladda upp eftersom det tar tusen år. men haha.

Hm, igår då. Joo, Simon och David sov ju här. När vi vaknade spelade vi Wii, sedan cyklade vi till Nallens och köpte en till Wii remote (så man kan spela liksom fler utan att behöva turar om om remoten.) På köpet fick man spelet Wii play. Det är jätteroligt :) På eftermiddagen så körde vi gokart! Jag var så jävla grym och jag är så jävla stolt. Bilder och film kommer sen!!
På kvällen har jag faktiskt ingen aning om vad jag gjorde, jag och simon kollade på film o slocknade tror jag.


Och idag åkte vi till Västerås, det handlades bebissaker för hela slanten, babysitter, kläder, nappar och nappflaskor blandannat. Alltså mitt syskon kommer bli coolast i världshistorien. Döskallar ftw :) Jag köpte en nunchack (?) till mitt wii också ;P så nu är det grymt ; Dhaha!

Yesbox, kom ju nyss hem från Maria. Jag och Tess partade på cider 2,25or. SOM JAG KÖPT! Mohaha! Men men, ingen partyhöjdare väl ;)

Nu ska jag fixa med bilderna så får ni se snart =D TJONG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: