llindhlm fashion my way.

Mys i min ensamhet.

Kategori: Wellness

Simon är hos sina kusiner och glor på fotboll, mamma och Juha sitter klistrade i soffan, resten av min bekantskap verkar också skapligt upptagna. Fotboll ni vet. Så ja här är jag, myser i min ensamhet.

För en timme sen tog jag cykeln och började trampa mot ica, men dom hade stängt. Stänger tydligen kl 20 på helger. Så jag fortsatt min färd genom Enköpings ENDA stolthet. Våra parker! Jag älskar dom, finns inget ställe där jag känner mig mer avslappnad, lugn och fridfull! Hm, hur som helst fortsatt cykla genom stan och kom slutligen fram till Coop där jag gick in och köpte torkade tropiska frukter och loka :)



Mitt mums ikväll <3

Sen cyklade jag hem. Mötte flera stycken fulla killgäng som skrek "Åh snälla stanna, va du är vacker!" "Kom lilla flicka, vi ska sörja över vår förlust" & "Oj oj vad du är snygg idag". Men jag skrek bara att jag hade bråttom till dem och cyklade vidare. Orka fulla personer som inte vet riktigt vad de snackar om. Hur som helst. Nu ska jag nog titta på film. I min ensamhet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: