llindhlm fashion my way.

Jaja.

Kategori: Everyday chat

Hm jaha, så sitter man här i sängen med laptopen i knät igen. Det är typ den enda gången på dagen som jag använder min laptop. När jag ska sova.

På kvällskvisten när jag är som piggast och mest sugen på att disskutera politik och tex FRA så sover alla och är ganska tråkiga! Det är synd! :/  Jag är så himla taggad inför valet 2011! Jag hoppas allt går enligt planera:)

Jag fick just så himla himla ont i halsen! Det är helt sjukt. Jag drack en klunk pepsi på eftermiddagen och nu är det typ som ett hål i halsen. Det gör jätteont och tar emot när jag pratar :/ Helt sjukt!

Imorgon har jag en ganska välplanerad dag. Alarmet ringer 09.15. Då ska jag upp och fixa i ordning mig. Sedan ta cykeln ner till Icelandic herbs. Ska ju prata med Lars, chefen där. Får väl se om det blir något säljarjobb eller inte! Efter det tänkte jag häkta till Magasinet där jag tänkte ta en solomgång till. HÄRLIGT! Sen var det tanken att jag skulle träffa linnea och det lär väl ta ett tag! På kvällen blir det nog en springtur och plugg. Jag har fortfarande massor kvar :/

Gurra, min katt han är alltid så jobbig när det är dags att sova. Tex när man har datorn här eller tar upp mobilen så blir det ju ljusfläckar efter skärm/display på väggarna eftersm att rummet är mörkt och då far han omkring som en tok för att försöka fånga dem. Jaja. (Jaja är faktiskt ett uttryck jag använder nästan hela tiden!)

Ska väl sova nu så jag orkar upp och gå på mitt möte! PUSS GODNATT :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: