llindhlm fashion my way.

Inte en dag utan Neutrogena!

Kategori: Beauty

Nu sitter jag i sängen och ska strax sova. Jag hoppas verkligen att jag ska somna tidigt idag, det känns som om jag borde det.

Nu ska jag berätta något ganska tufft. Jag älskar Neutrogenas hudvårdsserie framtagen för ungdomshy som finns att köpa på Apoteket. Sanningen är att jag antagligen inte skulle klara mig utan den. Så här är det. Jag tvättar ansiktet varje morgon och kväll med daily wash (som även kan användas som ansiktsmask) vissa dagar använder jag scruben! På mornarna använder jag sedan deras fuktkräm som ger en härligt mattfinish! På kvällarna använder jag deras lilla mirakeltub som är en finnförintare helt enkelt. En verklig vinnande kombination.

Vet ni vad som händer när jag inte tvättar ansiktet av någon anledning, tex att man inte hinner eller somnar på kvällen innan man gjort det. Jo finnarna anfaller! I förrgår så somnade jag utan att ha använt daily washen, hade tvättat bort sminket som hastigast men somnade sedan bums. Och nu har jag 5 illröda finnar i fejjan! Bara för att! Jag får aldrig det annars, bara när jag slarvar! Så där är ett bevis på vilka dunderbra produkter jag pratar om! I LOVE THEM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: