llindhlm fashion my way.

Härlig dag!

Kategori: Shopping

Okej för er som undrar hur det gick igår. Jag somnade inte förns kl 06.30 ungefär! Sen ringe David och väckte mig ungefär kl 11.20 ;P Men då klev jag upp och tog mitt paketavi från Claudia (http://www.claudia.se) och cyklade till ICA och hämtade det!

Jag hade beställt en lösögonskugga, fransk manikyr-set, nagelbandstrimmer och smink borttagnings-servetter. Dessutom hade dom skickat med en mascara! Tack tack!

Precis när jag kom hem från Ica så var Mickan här och lämnade våra ljus som vi köpt från PartyLite. Jag köpte svarta ljus (såklart) och de doftar svart körsbär. Helt gudomliga!

Sen precis kom posten och då fick jag ett paket från Volvo finans! Jag blev 10;a i deras tävling i Stenungssund den 1a Juni och jag svarade rätt på ALLA frågor! Kuggade dock på utslagsfrågan! Det var 117 reflexer i burken inte 78 som jag skrivit :( Hursom helst. Vann en jättesnygg kapsylöppnare och en gympapåse! HAHA

Kommentarer

  • Greger & Gertrud Gregorius säger:

    Nu är den ultimata Blogglistan här -- GREGORIUS BLOGGTOPP!

    Är Din Blogg med på listan???

    Kom och kika...

    /GG

    2008-06-13 | 17:40:07
    Bloggadress: http://www.theguide.nu/gregorius

Kommentera inlägget här: