llindhlm fashion my way.

det här är inget skojj.

Kategori: Everyday chat

det här gör mig galen! Nu är klockan liksom 4 och jag  sover fortfarande inte! :/ uuusch.
Alltså allt det här har jag hunnit göra:
- Spelat 10 omgånger Worms, vann 9 av dem.
- Plockat mina ögonbryn med en lysrörs-lampa. (Typ hur ljust som helst. Såg asbra!)
- Gjort 500 situps (jag är trött i magen som fan!)
- Skrivit blogg två gånger.
- Hållt på att beställa hem skor för 4000, men jag hann kontrollera mig och tänka efter.

Hm, vad ska jag göra nudå? Är liksom inte eeett dugg trött. Det är konstigt. Det är så här jobbigt ni vet. Det är varmt, man vänder och vrider på sig. Vill ha en kall sida på kudden och mst vända på kudden och täcket också. Men precis när man vänt blir det varmt och  man vill vända igen. Jag har typ 1000 myror i benen också och kan inte ligga still eller slappna av för fem öre /:

Jag har hunnit tänkt på morgondagen säkert en miljard gånger också. Jag har typ inmatat i huvud precis vad jag ska säga hos polisen och jag håller tummarna att dom tar mig och David på allvar. Imorgon när jag vet ungefär hur det har gått så berättar jag vad det handlar om. Jag är lite sugen på att spela TP! Men jag har ingen att spela me. Gurra o Ruth är inga värstingar på de precis .. :P

Jag var nyss in till mamma och juha också och knackade på mammas arm och sa "Jag kan inte sova, jag har försökt i flera timmar". Då sa mamma "vi tar det imorgon.."

Nej nu ska jag göra ett sista försök. håll tummarna för att jag somnar! GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: