llindhlm fashion my way.

VISA!

Kategori: Allmänt.

Hejsan, idag tog jag och Simon en regnig men underbar promenad ner till stan. Där började vi på banken, jag ansökte om VISA och det kommer på torsdag hem i brevlådan =) Sen gick vi till tandläkarn och där fick jag en sån där spegel GRATIS! Alla har varit så himla snälla mot mig idag! :)

Sedan strövade vi runt på stan lite grann, träffade blandannat Linnea och Linnea på H&M :) Sen kom mamma och hämta oss, så nu sitter jag här.

Imorgon kl 15.00 ska jag klippa mig! Kom med förslag tack?

Jag vet att jag skulle fixa min bloggdesign idag, men usch jag har verkligen inte lust. STÅ UT!

Kommentarer

  • jossan säger:

    Jag kom nyss hem från mitt sommarjobb, är jättetrött. Själv då? :)

    2008-07-07 | 16:42:52
    Bloggadress: http://josefinq.blogg.se/

Kommentera inlägget här: