llindhlm fashion my way.

Underbar dag :)

Kategori: Allmänt.

Det började med att jag och Simon åt lunch, köttbullar o potatismos. Sedan packade vi ihop oss och cyklade iväg mot gymmet :) Jag fick stanna på H&M och köpte ett par lila strumpbralls och ett svart bälte :) Då blev jag glad.


(Sofis mode är nästan min favorittidning:) Kan rädda vilken dag som helst)

Sedan gymmade vi ganska länge, det är alltid lika skönt! Sen så drog vi på oss badkläder och kastade oss ut i mälaren! :) Älskar stranden som är där precis vid lögarängen. Botten är så hiiimla härlig där. Sand, sand, sand :)
Jag gillar mälaren mkt faktiskt. Jag är lite rädd för sådär djupa vatten men annars så :D


idag kom Simons paket från Gymgrossisten också! : ) så nu ska han ladda upp och börja pumpa :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: