llindhlm fashion my way.

Nattbloggare.

Kategori: Allmänt.

Jag är en nattbloggare. Om man kollar på inläggen så är majoriteten av inläggen skrivna då de andra bloggarna ligger och sover, eller åtminstone inte sitter vid datorn och skriver. Det är ganska typiskt, för jag skulle egentligen vara en dagbloggare, vakna i "normal"tid och sedan ta vara på dagen. Det går liksom inte när man sover så sent. Tråkigt nog! :/



Om man blickar tillbaks i mitt liv, till ungefär ett halvår sedan är det en sak som är helt annorlunda. Jag inser idag hur jävligt lyckligt lottad jag är. Jag skämms så oerhört över hur jag var för ett tag sen, och är egentligen lite fortfarande. Om ni visste vad exakt som hände då så skulle ni antagligen knappt tro mig heller. Det känns så himla overkligt att se tillbaks på mina dagar för bara någon månad sedan. Mitt liv skulle bli en jävligt bra bok, det kan jag lova er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: