llindhlm fashion my way.

Jobb igen.

Kategori: Allmänt.

Nu sitter jag här på kontoret och ska jobba. Börjar kl 12 så jag har lite tid tillgodo.

tidigare imorse så beställde jag massa härliga höstkläder från h&m. Höstkatalogen från H&M är verkligen min heliga bibel. Älskade den! Jag ville ha precis allt. Fullträff på de flesta kläder vad gäller färger och mode i höst.

Jag har inte fått internet som ni kanske förstår. Däremot så ska jag till Simon ikväll o då jävlar kommer det bloggas!
Jag var nämligen lite ledsen igår för att jag saknade bloggen och internet så mkt, så då sa Simon: När du kommer hem till mig får du sitta vid internet hur mycket du vill och blogga så länge du orkar :) Snällt tkr jag :)

Idag är det warhammer visning här på Leklust, det sitter en stackars kille där ute, hitills verkar ingen så intresserad. Men det blir nog mer efter lunch!


Tjing så länge.

skriver blogg på min lunchrast sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: