llindhlm fashion my way.

Jag intar madrassen.

Kategori: Allmänt.

Eftersom att Juhas syster Linda och hennes kille Andrej är här och hälsar på över helgen har jag varit så snäll att låta dem sova i min härliga säng. Jag däremot har bullat upp med madrasser i Williams rum, som också kallas sopptippen för tillfället. Jag har dragit hit en skarvsladd också så jag sitter här med min laptop och laddar kameran:)

Anledningen till att Williams rum kallas för soptipp är att han är på kollo i två veckor, och eftersom ingen då bor i hans rum får det agera sopptipp för allt som ska kastas innan vi kommer iväg till återbruket. Dessutom är Williams rum istortsett tomt för den enda möbel han ska spara här är hans skrivbord. Resten: sängen, tv-bänken och hyllorna är rivit och ligger här i högar, redo att kastas.


Det ska bli mysigt att sova här i natt. Jag ska gå ut i natt på balkongen här hade jag tänkt och fota lite härliga nattvyer.


Glöm inte att tävla i bebistävlingen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: