llindhlm fashion my way.

Jag förstår inte.

Kategori: Allmänt.

Gissa vad jag har gjort för dumt.. Sist när jag och Simon var på stan och jag köpte lite trosor (som jag lämnade hos honom så jag kan komma dit lite mer oplanerat) då kände jag mig iallafall illamående där mitt i Gina tricot-rean. Jag kände att jag inte behövde ett enda klädesplagg till. Det kändes jättetråkigt och jag har inte känt så någon gång förut ;P Iallafall så sa jag till Simon att jag inte skulle köpa några nya kläder förns skolan börjar utan använda allt snyggt jag har hemma men aldrig använder.

Det tyckte Simon var bra och mamma blev också imponerad. Jag tog tillome i sådant att jag lovade dem båda varsin 500-hundring om jag skulle handla kläder trots mitt löfte. Så jaa, nu ska jag ta vara på min garderob innan jag shoppar loss inför hösten =) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: