llindhlm fashion my way.

Helt slut.

Kategori: Allmänt.

Hejhej, jag är helt slut. I kroppen och i huvudet. Jag har packat, rensat, burit och flängt runt stan hela dagen idag. Men nu är vi på gång! Äntligen! Haha.

Usch, jag märker vilken himla tråkig bloggare jag blivit, har tappat massa besökare genom att bara skriva om den kommande flytten och liknande. Dessutom blir ju uppdateringarna färre.

Jag kan väl iallafall passa på o säga att jag kommer ha en liten tävling i början av Augusti. Så ni får hålla ögonen öppna då! :) Jag tycker det är jätteroligt att ge bort presenter till andra så jag tänkte varför inte :) ?


Jag är sååå himla shopping sugen, men jag mst hålla tillbaka. Jag är så duktig och mitt shoppingbreak nu är nog himla nyttigt o bra, liksom shopping är som vilket beroende som helst. Skadligt efter ett tag. Men så himla roligt!

Imorgon får jag antagligen mitt VISA-kort, det är så grymt. haha, jag har längtat efter VISA så länge, så nu jävlar. Nu känner man sig vuxen.  :)


Hejhej,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: