llindhlm fashion my way.

HELLO BLOGGEN :D

Kategori: Allmänt.

Finally, efter en tid som kännts som en evighet, så sittar jag här. Med min alldeles egna blogg, och skriver. Dessutom har jag ingen som helst stress. Jag får skriva hur länge och hur mycket jag vill! :D

Idag har jag och Simon ätit en mysig middag på balkongen :) Eller ni vet, det är liksom inte en riktig balkong tycker jag. Mer ett ... inglasat rum :D

Nu är jag och Simon ensamma hemma i väldans många dagar. Det ska bli roligt, vi kommer hinna med massor med kul. Tex bada i mängder, åka båt o gymma ;D

Nu när jag varit hemma så länge utan internet så har det kliat så dant i fingrarna att jag skrivit lite blogg i ett word dokument. Lite intressanta tankar sådär, publicerar dem när jag kommer hem sen.


Idag blev det en riktig h&m dag! Tröjan, västen, shortsen och halsbandet kommer därifrån ;D haha:)

Här är jag och Simon under vår 'romantiska' middag! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: