llindhlm fashion my way.

Hål i magen?

Kategori: Allmänt.

Idag har jag ätit, ätit och ätit känns det som. Jag verkar ha något litet hål i magsäcken någonstans för jag är fortfarande lite hungrig! Haha!

Var nyss hos farmor, eller ja nyss och nyss förresten. Åkte dit vid fem och åkte hem ungefär kvart i sju-sju. Det var trevligt där:) Pappa var där också, det är inte varje dag man träffar honom!

Jag har haft en sådan sprängande huvudvärk hela dagen idag, är det vädret tror ni? Den vägrar ge med sig. Jättejobbigt.



Jag har ett sådant hattsug just nu. Jag vill ha en hatt! Fast jag passar inter särskilt bra i det, eller gör jag det :D?  jag skulle behöva ändra frisyr också:P haha på tal om att inte passa liksom ;D

men någon utav de här skulle man bra gärna ha:


De finns hos hattbaren.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: