llindhlm fashion my way.

Grillmys till sjöss :)

Kategori: Allmänt.

Haha nästan då iallafall. Vi nöjde oss att slå ro på båten medan den låg i hamn. Iallafall, det började med att jag var helt förskräckt av alla spindelnät, Simon menade på att alla båtar som stått ett tag har spindelnät . Uhh, stackars båtar!

Sen så gjorde vi lite mysigt där på däck, lade ut en filt, ställde i ordning grillen och ställde upp vår lilla picnic. Sen börjades det. Spindlar i vart enda hörn. Stackars MIG! Jag var jätterädd. Jag började tillome gråta och då tyckte Simon att jag var töntig! Men, jag ska iallafall kolla upp sån där fobi-bearbetande terapi tills i höst. Om det nu fungerar.

Hursomhelst, här kommer våra härliga marina bilder ;D

(Klicka på bilderna för att få dom stööörre :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: